جاذبه های گردشگری دبی
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری دبی

 

پارک آبی وادی وحشت دبی یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا است که در این محل می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است.در تور دبی دی 94 حتما از این پارک دیدن کنید. این پارک در ساحل جمیرا قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، شما را به عمق وادی می برد.هزینه های ورود نیز در تور دبی برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها و فروشگاه های بزرگی دایر است که می توانید در تور دبیبرای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

 

 

در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی در تور دبی به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را در تور دبی تعطیلات آذر 94 به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

 

ساحل کورنیش یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر درتور دبی زمستان 94  علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می تواند اوقات خوشی را در آن در تور دبیسپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را زیباتر و رویایی تر برای گردشگران تور دبی می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که در تور دبی برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: